Поїздка до каньйону. Про дороги, велосипед, мотори і батареї…

Ми рідко їздили в 2020, а отже треба розповісти про, можливо, останню нашу поїздку і те, чому вона була знаковою

Бувають дні, коли про сьогоднішню поїздку ти дізнаєшся за пару годин до цієї поїздки. Погода хороша, останній теплий день на найближчий час і треба їхати!

З собою був узятий логічний мінімум – фотики, термос із чаєм, пару запасних батарей, та…стоп? Яких батарей? Ах да! Сьогодні ми поїхали на двох електровеликах! Сашка на своєму, а я вирішив вигуляти Felt. Для поїздок у мене є Норка, але сьогодні була дуже погана погода, а нам хотілося лайтово доїхати до мети (10 км в один бік з сильними підйомами) і пофоткати дорогою те, що побачимо. Бачити, насправді, було що, бо з одного боку сонце збиралося на захід сонця, а з іншого було небо а-ля “здається ми їдемо не в той бік”

Не спокушайтеся на яскравість картинки – небо, насправді, було темним, вітер зустрічним, а плани туманні! Взагалі цікаво виглядав колорит темного неба з одного боку і променів сонця, що пробиваються з іншого.

Ідея була в тому, щоб поїхати в ліс/каньйон і наробити макро-фото в останні теплі дні. Але справа йшла до вечора, і чим ближче ми були до мети, тим ясніше ставало, що початкова ідея вже ніби й не така актуальна. Але не хотілося упускати шанс просто покататися, без трекінгу маршруту, без думок про те, що “краще розвернутися і додому”, адже за цей рік усі наші поїздки на великах можна було перерахувати на пальцях однієї руки.

За всю дорогу ми кілька разів зупинялися зробити фотографій. Складно сказати, зіграла роль моя криворукість (ха-ха, коли я думаю “о! Треба вчитися фотографії…” у мене стали виходити жахливі фото) або той факт, що вже вечоріло, але приблизно половину фото довелося видалити, так як панорами були склеєні криво, деталі на фото йшли в небуття, а у Сашки з’явилася третя нога! О,о

Справа в тому, що іноді я забував вимкнути серійну зйомку, іноді у мене був увімкнений HDR (а склеювання HDR у Panasonic GX8 відбувається на тлі і ти навіть не знаєш, що знімаєш у ньому), тому кадри вийшли дуже погані і я не впевнений, що штатив, який я збирався взяти, кардинально щось змінив би. Тим не менш, місцями кадри виходили дуже захоплюючими.

Я не пам’ятаю, щоб використовувалися якісь ефекти, але це поле з кукурудзою виглядало настільки зловісним і похмурим, що навіть за бажання я навряд чи зміг би дати такий колір фотографії в редакторі при обробці. Осінь по праву можна вважати часом моїх фетишів – мені дико доставляють поля після і перед збиранням врожаю – коли навколо залишаються або залишки, що стирчать, від соняшників або все ще стоїть кукурудза, яку так і не прибрали на корм. Пустельні пейзажі, які у чомусь мені нагадують американські простори. Втім, ось фото з інсти парочки, за якою я спостерігаю

Вони катають на великах і ведуть розгульний спосіб життя в чомусь є таким собі ідеалом “парочки” у моєму розумінні. І види у них часом дуже схожі з тими, що ми спостерігаємо тут.

Як я вже вище писав, їхав я сьогодні на Felt Little Bastard і, чорт би вас узяв, так, велосипеди бувають дууууууже різні в плані поведінки та відчуття на дорозі, тому при всій аскетичності конструкції (два колеса та рама з педалями, чого вже…)). Іноді дають зрозуміти, наскільки правильно ти вибрав транспорт для поїздки. Сьогодні я з Сашкою зажартував, що якщо уявити, що я їду на круїзері, який за своєю суттю є, у виставі велосипеда з мотором, такою собі варіацією на тему мото-круїзера на мінімалках, то шкода мені того круїзера, у якого господар такий дебіл, якщо їздить на ньому такими говнами ^_^

Місцями, де ми сьогодні їздили, я переміщався тільки на фетбайку. Має широкі колеса, легку алюмінієву раму, спортивну посадку. Цього разу я був на важкому сталевому круїзері (цегла сумарною вагою з двома батареями та мотором порядку 25-28+кг) зі сталевою ригідкою двокоронною вилкою, вельми широкими ободами (50 мм це вам не це, на звичайних горняках найчастіше вони до 30 -35 мм, через що колеса в півтора рази менше), жорсткою шосейною гумою (о так, дитинко, сьогодні я дізнався, що рідна гума у ​​Фелта жорстка) і єдиним питанням навіщо“нахрєна?”. Але варіантів було небагато, тобто два – або Felt або триколісник. І з чим я точно не помилився – це з тим, що поїхав велосипедом з мотором. З сьогоднішнім вітром там, де Сашка зазвичай без проблем їхала самотужки за допомогою мотора, сьогодні на повному моторі і з педалями велосипед ледве-ледь їхав. Вітер здавався недостатньо сильним, але на звичайному велосипеді навряд чи можна було говорити про якийсь комфорт під час поїздки під гірку і проти цього вітру.

Взагалі важкий велосипед з мотором поводиться досить цікаво – його 350 Вт вистачає, щоб навіть на 3 з 5 швидкості давати ривок при натисканні на ручку газу і ця потужність не здається тобі такою вже слабкою (я, до речі, встановив плавне збільшення газу, тому питання не в тому, що контролер електровелосипеда неправильно налаштований, а в тому, що дурі в моторі вистачає навіть з його потужністю). Непогано показала себе і батарея – сумарно ми проїхали сьогодні близько 20-22 км, в один бік ми їхали під дві серйозні гірки проти вітру. Були думки, що нам не вистачить однієї батареї щоб повернутися з комфортом додому, але в моєму випадку приблизно 80-90% дороги я їхав, по суті, на самому моторі, тому пробіг був переважно від батареї. При цьому ємність батареї писалася ще більше 50%,

А ми повертаємось до нашої подорожі. Тут є чимало мальовничих місць, зокрема кілька лісів. Сашка була в захваті від повітря тут, адже крім листяних лісів ми маємо ще й хвойні, в які ми сьогодні й приїхали. Якоїсь явної вирубки лісів тут не спостерігається, і приємно, що є кудись приїхати і можна побачити безліч зелених дерев, а не спиляні пеньки. Біля узбіччя дороги можна було зустріти ожину та гриби. Останні, щоправда, навряд чи їстівні, але ж ми фотографи, а не гурмани, а знімати можна що завгодно 🙂

Поки Сашка знімала пейзажі, я підступно знімав її, що знімає пейзажі.

Не дивлячись на те, що коли ми виїжджали було досить тепло, коли сонце сховалося там стало різко холоднішати і на момент нашого перебування в каньйоні, не дивлячись на відсутність вітру, все більше приходило розуміння, що час було потихеньку збиратися додому … як-ніяк , а на вулиці був майже листопад.

Природно не міг я не заселфіти і себе. Мені дивно рік у рік спостерігати, як змінюються мої риси обличчя, міміка. Не дивлячись на худорлявість? Будка починає набувати форми округлості. Іноді здається, що ти себе у 30 відчуваєш на 60, але чи це не ціна “раннього дорослішання”. Загалом це все дрібниці, адже чим далі тим більше вважаєш важливішим бути здоровим фізично. Ех, старість не радість! 🙂

Як би не було прозаїчно, ще одним фетишем у мене виступає запихання кудись великого, не пристосованого для цих місць, і документування факту його присутності там

Захист ланцюга довелося зняти після деяких моментів, але сподіваюся, що скоро він повернеться на своє місце. Зрозуміло, що головне тут не наявність або відсутність цього захисту, а…наявність сраної батареї на багажнику, що псує весь вигляд))))

Є кілька речей, які в даному велосипеді ще не доведені до розуму (наприклад, світло, яке не працює через підступних китайців, які не надіслали перетворювач 36-12 вольт) навіть через півроку, але він став моїм повноцінним транспортом. Я не скажу, що це якась, ефемерна мрія, яка здійснилася, адже у мене з ним вийшло все швидкоплинно, та й ми всі пам’ятаємо, що я спочатку хотів Red Baron’a. Тим не менш, він все ближче до того виду, в якому не за нього буде не соромно. Чи соромно зараз? Мабуть, також немає. Але я бачу моменти, які потрібно доробити – наприклад, задній габарит.

Felt нагадує мені нагадує серію ДжоДжо, де Окуясу не міг зрозуміти, як бринза і помідор можуть бути гарною стравою, але поєднавши їх воєдино дійшов висновку, що це страшенно смачно. Він важкий, дорогий, без двигуна на ньому далеко не поїдеш, у нього багато “але”, за які можна зачепитися, і все-таки головне “але” полягає в кінцевому результаті. Щоразу, виїжджаючи на ньому з двору, я розумію чим він мені дорогий, і чому це більше, ніж велосипед з мотором.

Сашкін велосипед частіше порівнюють з “мопедом”, мовляв “дазаэтиденьгимопедможнозняти”. Мій би швидше за все теж порівнювали. Єдиний мопед, з яким я порівняв би свій ровер, це Honda Cub. Лише річ, яку ти відрізниш серед рівних інших, може замінити іншу річ зі своєю душею.

Головною відмінністю нашої техніки і нас є те, що ми їздимо на ній куди завгодно, обслуговуємо її самі, і ставимося з тим же трепетом, що і до своїх котик. А мопед, який хтось купить, буде з великою ймовірністю іржавіти в гаражі, їздити на паршивому бензині, а масло в ньому змінюватиметься і зовсім раз на рік.

Тим часом ми поверталися додому, а сонце вирушало в захід сонця.

Здорово, коли можна просто так зірватися і поїхати кудись щось сфотографувати. Шкода, що не завжди погода та вільний час дозволяють це робити частіше, але це краще ніж нічого. У 2020 я планував, що ми з наметом поїдемо в ліс, щоб знімати ранок у лісі. Але не справдилося. Можливо, це на краще? Можливо, просто наші навички фотографії ще не досягли того рівня, щоб гарно це зняти. Тішать думки про те, що ми все ще маємо час це реалізувати.